2012年11月23日

瑞士旅行 2012 - Day9,10 Lausanne, Geneva

食完早餐,check out埋,就搭火車去Lausanne。

去Lausanne,係因為我地要去Geneva Airport,搭機番HK。但班機係下晏3點幾,所以中間有少少時間就去Lausanne行下。

到左Lausanne,就是但行,因為我無硏究過呢度有咩景點,志在周圍行下。

行左1粒鐘,就搭番火車去Geneva Airport。

但我就唔係咁仲意Lausanne,可能近法國,係火車站同附近街都聞到尿厄味。

呢樣野即刻令我諗番之前去法國旅行,聞名於世嘅Metro。聞名原因之一、佢係全世界最早嘅地下鐵路;原因之二、係每一個站都有臭尿厄味。

我仲好記得,係Lausanne火車站果D locker,一打開,都有陣味。

之後,係比較細D嘅日內瓦機場,順利搭飛機番到HK lu。

2 則留言:

  1. 你好,plan緊今年9月中去瑞士,請問天氣是否開始凍 ?約幾度?
    [版主回覆03/09/2013 15:59:12]視乎你係邊區,如果係Luzern、St.Gallen,都有17、18度,但夜晚同落雨會涼d;如果係St. Moritz,可能得幾度。果次上Jungfraujoch,只有-1、-2度;但著住一樣咁多嘅衫上Gornergrat,太陽晒到正,有d熱。行山行行下又熱。所以,唔同地區有唔同溫度。不過,我覺得著多d衫好過凍病,盞掃興。呢度有個swiss weather網站,都幾準,可作參考 http://www.meteoswiss.admin.ch/web/en/weather/detailed_forecast.html

    回覆刪除
  2. 謝謝你的資料@@

    回覆刪除