2012年1月11日

瑞士旅行 2011 - 第10日 St. Moritz, Guarda, Sils

瞓醒起身就食早餐,食完就出發去 Guarda。http://www.guarda.ch/index.php?lang=3&idcatside=86

首先搭巴士去 St. Moritz 火車站。



轉搭最快有嘅巴士去 Pontresina,需時約30分鐘,再搭火車去 Guarda 火車站,車程大約一個鐘。



到左即刻落火車,快步行去停左係隔離嘅巴士,即刻上車。



架巴士已 full 左,唯有企係度,一上齊人,就開車 la。架巴士係上山嘅,因為 Guarda 條村係山上面。

5分鐘就到左,一落車就見到一間間充滿 Engadin 文化嘅屋仔。





我地見有路就行,邊行邊影相。行左個幾鐘,就走 lu。

返到 Pontresina,又搭巴士去 Sils,40 分鐘車程就到。http://www.engadin.stmoritz.ch/sommer/en/

我地係 Sils\Segl Baselgia,Dotturas 落車,跟住行一小段路入去住宅,大約 5 分鐘就見到一大片一大片嘅花田,各類型嘅花都有,再前D就係 Sils 湖。其實個湖無乜特別,不過,一大片一大片嘅花田真係幾靚。





逗留左一個鐘到,就走 lu。返到 St. Moritz Dorf,就係 Coop 度買雪糕,坐係街邊食。

食完就去買朱古力做手信。我地㨂呢間所謂朱古力名店,係因為旅遊書介紹,話有百年歷史,咁我地咪試下 lor。

當時下午4點幾,可能佢地收5點 la,見我地入到黎係度慢慢揀,個 sales 塊面簡直黑到唔可以再黑。到我地揀完,佢面無笑容咁收$,連多謝都無句。早知係咁,我係 Interlaken 果陣時買。

上次黎嘅時候,就喺係 Interlaken 度買,買得好開心,sales 好有笑容同禮貌(其實正常大部份瑞士人都係咁),而且係好好味。今次諗住試下第2間,就出事la。今次D朱古力唔係唔好食,普通 lor。(極大可能係心理作用)

買完返酒店休息一陣,因為唔想周圍行搵野食,就揀左旅遊書介紹嘅餐廳,又搭巴士去 dinner。

車程3分鐘就到,入到間餐廳,見到牆上掛左隻好大嘅牛頭,不過侍應話係羊頭,哈哈!!



我點左個芝士火鍋,老公點左個燒羊扒。估唔到個燒羊扒咁鬼好食,好諗、肉汁 juicy、加少少蘇味,正





食完就慢慢行番去酒店,係個咁寧靜嘅環境,真係好舒服



沒有留言:

發佈留言