2012年1月4日

瑞士旅行 2011 - 第9日 St. Moritz, Piz Nair

今朝9點先落去食早餐,好期待呢個早餐,並唔係特別好食,而係上次黎嘅時候,成個 grand hall 只係得2、3枱人,侍應非常有禮貌、照顧周到,我歎左 2 壺 coffee,坐左個幾鐘先走。

但今次好明顯係 peak seasons,有一半 hall full 左,而侍應亦都忙左、少左 D 笑容。但係,我地都好 enjoy 個早餐,因為好豐富,新鮮熱 la la 嘅牛角飽係我地嘅 favourite,加埋咖啡,簡直完美。我依然飲左2壼咖啡,哈!!!



跟住又行去 Coop 到入貨,買完返酒店放低D野,就出發去 Piz Nair。
http://www.stmoritz.ch/en/winter/village/mountains/corvigliapiz-nair.html

由酒店行去纜車站,只需 5 分鐘。搭纜車,3分鐘就到 Chantarella。係度等左7分鐘後,再轉另一架纜車去 Corviglia,呢程需時12分鐘。到左 Corviglia,就轉搭吊車。個吊車站好大風、好凍,等左8分鐘,吊車終於開 la,16分鐘後就到 Piz Nair。全程唔駛$,因有張 Engadin card。



去 Piz Nair,主要係因為呢個像(無硏究呢一隻究竟係乜,只係覺得如果企係果度影相,會幾型,哈!)



講真,行上去個像度,都有少少驚。個像係石仔斜坡上,斜坡就係山邊隔離,附近無圍欄。但企到上去,就好似個像咁,俯㒈晒成個 St. Moritz 湖,仲要有D風,果種居高臨下嘅感覺,好正!!!

另一邊望到 Silvaplana 果邊,雪山加湖景,估唔到咁鬼靚!!!






我地係度玩影相玩左好耐,我諗果度D行山人士,會覺得我地係傻 ga。



之後返去酒店,食今朝係 Coop 度買嘅朱古力牛角飽做 lunch,同埋我地買左檸檬茶同 Swiss Cider,就咁坐係房嘅 balcony 度,好正!





Hea 左一陣之後,我地係酒店對面搭巴士,係 St. Moritz Bad 球場落車,然後行去 St. Moritz 湖。我地圍住個湖慢慢行,邊行邊影相。不過,又係好大風,仲要愈行愈凍,係著唔夠衫嘅情況下,我地放棄遊湖一周。







行到去條天橋,就上天橋行捷徑,上番 St. Moritz Dorf。呢條捷徑係我上次黎嘅時候,一個人係度周圍盪,盪下盪下見到。好彩我見到條天橋,仲記得呢樣野。

條捷徑有幾條好長嘅扶手電梯,扶手電梯隔離係停車場,兩邊牆掛晒畫,行前D見到 The St. Moritz Design Gallery 幾隻字之後,就已經到左電梯頂,一出就係 St. Moritz 嘅名店街。除左扶手電梯,其實隔離都有苢搭。



返番酒店,又 hea 一陣,著番多D衫,就出去 dinner。我地搭巴士去 St. Moritz Bad,是但搵個站落車,行下行下,再是但搵間餐廳坐低。



今晚叫左一個意粉一個 risotto,食完叫左2個甜品,一個係 egg pudding,一個係 chocolate mousse。



Egg pudding 係我叫嘅,好普通嘅甜品,但自從上次黎瑞士食過之後,再無係其他地方食到咁好味嘅雞蛋布甸。而呢一個雞蛋布甸,絕對無令我失望,超開心!

食完就去附近巴士站等巴士,見巴士未黎,就走入去隔離嘅便利店,因為暖D同埋避雨(有D毛毛雨,幾凍)。

我地係間便利店周圍睇,然後係角落度見到有張枱仔,行埋去睇下,原來係賣 Euro Million 獎卷。而吸引我地嘅係個 jackpot,有2億瑞郞。我地即刻問下收銀我地買唔買得、點樣買,原來類似六合彩,最平一注3蚊瑞郞。我地買左2注,後日就會知派彩結果。

買完就繼續等巴士,等到就直返酒店 lu。

2 則留言:

  1. Which hotel did you stay in St. Moritz?
    Thanks.

    回覆刪除
  2. St. Moritz Schweizerhof, you can browse their website for more info.

    回覆刪除