2012年12月27日

馬爾代夫旅行 2012 - Day1 Singapore airport, Male

我揀左搭Singapore airline,下午1點令飛機,4個鐘度到Singapore airport轉機。然後等3粒鐘,再搭5個鐘飛機到Male。



我本身諗住搭下午3點令果班飛機去新加坡,咁轉機等候時間就唔駛3粒鐘,1個鐘多D就得la。但個agent話時間可能好"文",我又諗出發去Maldives,預鬆D好D,番黎果程就無所謂。

點知係HK飛去新加坡班機,真係delay左大半個鐘。

新加坡機場好大,好多野行,好多野食。我地行左一陣,係大型化妝舖買左支eye cream,價錢同香港差唔多,但可以找番多D美金散紙。另外,買左2大支水(平過係香港機場買),同食左過輕便晚餐,用credit card畀$,因為唔想找番新加坡紙畀我。

去到Male,已經係當地10點幾,但實際係香港時間半夜1點幾,我同老公已經好攰。

過左海關,出到大堂,已經即刻見到攞住Traders Hotel嘅staff,行埋去confirm左,佢就叫我地行去有枱有檯果邊等一陣。個機場好細,一眼已經望晒。

我諗住佢等齊人出黎先行,點知等左15分鐘,乜人都出晒黎la。

有其他couples都坐係度等緊,其中一對台灣couple問我地知唔知等緊乜,我地話唔知,再同佢地傾左幾句。

再等多10分鐘,唔對路,去搵番果個staff,見佢企到好遠同一對couple傾緊偈。但點都要問,於是打斷佢地,準備問個staff我地係度等咩。我未問完,佢已經話架艇on the way。

啊,原來等緊隻艇。但我唔明點解要頭尾等左30分鐘。唯一解釋,隻艇已經載左一批人返酒店先,而我地係遲出黎果批,所以岩岩miss左。不過,唔係我地行得慢,係件行李出得黎慢ja。

等多5分鐘,個staff終於叫我地行,幾步路就係碼頭。隻艇好細,一次載20人度,有幾個staff幫手搬行李。

唔駛10分鐘,就去到Male主島。其中一個staff帶住我地行去酒店,其他staff搬行李上車,再送去酒店。

2分鐘到酒店,即刻check in。好快攪掂,上房,點知張房卡開極都開唔到,咁老公再落去lobby。

我企係房門口等嘅時候,有個staff送行李黎,我話個情況佢知,佢就係度一齊等。

老公幾分鐘後返左黎,再試張房卡,唔得。個staff試,都唔得。

個staff叫我地係度等,佢落去lobby。又過幾分鐘,佢上番黎,帶我地去第二間房,終於入到去。

一入到去,已聞到有陣up味。不過,而家已經係當地半夜12點幾,我地已經好鬼攰加上resort安排左我地搭聽日早上6點半水上飛機,要5:45係Traders Hotel check out。

點解安排左咁早嘅seaplane,我都唔明,Traders Hotel嘅staff話seaplane通常都係咁早。答完等於無答。

所以,一入酒店房,即沖涼瞓覺。

沒有留言:

發佈留言