2013年7月21日

京都大阪旅行 2013 - Day 1 關西機場、京都祗園

晨咁早6點起身梳洗執拾,出發去機場。

去到機場約8點半,排隊check-in過關後,食埋過早晨快餐,岩岩好夠鐘登機。

預左班機full,同埋我地晏左check-in,本身叫agent 已 reserve左最後果幾排嘅2人窗邊位,但都畀人攞左(好唔仲意CX),轉左我地去3人座位,仲要唔連位。咁唯有同坐係我地中間果位乘客調位。

約當地時間下午2點令去到關西機場,入境時排左好耐隊,因為依家係日本入境要影相同scan你手指模。我都係而家先知ja

過完關,攞埋行李,之後上一層電梯,過條天橋,就清楚見到JR ticket office (綠色果個)。入到去又排隊,等左約半粒鐘到我地,就show張一早係網上預訂ICOCA & HARUKA嘅email confirmation畀個staff,填番少少個人資料,畀埋$就攪掂。




然後係對面嘅JR車站入閘,落到月台見到個車長,問下佢我地去京都果班車(用英文,我地唔識日文),佢就話"next train",然後用日文+身體語言叫我地係邊條線排隊。咁我地就排隊,等半粒鐘之後先到嘅JR,中途去左買野飲。

架Haruka 75分鐘到京都,唔多人,又唔駛轉車,中途得果3、4個站,幾好。

5點半到京都駅,好眼熟,因為黎過,但完全唔認得路,哈哈!我同老公拖住行李係度踱左10分鐘,先搵到去酒店方向嘅路。

去到酒店check-in,上房放低行李,就出發去祗園。

我地係京都駅搭巴士,約20分鐘到祗園,但有一半舖頭已閂左門。咁我地係八坂神社門口影下相,係四条通行左一陣,就搵野食,因為已經好肚餓。





我地想食shabushabu,行下行下就搵到間牛禪。點左個日本牛shabushabu,另加鐵板燒,蔬菜麵食任點。





唔知點解果D牛比起HK食到嘅日本牛,真係好食D,滑D同淥好耐都唔韌 

食左個半鐘,就走la。原本諗住去辻利食又靚又好味嘅紅豆白玉綠茶雪糕,點知岩岩閂左雅座果邊,得番門巿賣軟雪糕,唉!咁唯有睇下聽日有無時間可以食到la。

之後就搭巴士番京都駅,一落車對面就係京都塔。影下相,係附近便利店買D飲品,就番酒店lu。





1 則留言:

  1. 其實我覺得喺日本食野正,係因為佢地啲水GEI好味啲!
    [版主回覆08/19/2013 21:46:07]可能係,我覺得無論舖頭沖嘅綠茶或者係7仔求其買d飲品,都好好飲。

    回覆刪除