2013年7月21日

京都大阪旅行 2013 - 準備

係6年前已去過京都大阪,但果次我係完全無時間去安排行程,所以全程嘅野係我個同伴攪掂晒。亦因為咁,我對果次旅行嘅印象好模糊,只記得去過京都d寺廟、去過Universal Studio、其他時間就係喺大阪行街shopping,所以我一路覺得京都大阪係無乜野睇,去過一次就夠。

今次再去,只係為左聽concert。我同老公都仲意嘅musical stars 係東京同大阪開concert,而尾場係大阪,老公又未去過,所以就咁去個短trip。

上次住係心齋橋附近,我記得係心齋橋筋行左好多次。但我對shopping嘅興趣不大,反而我記
得京都嘅觀光地方好似靚D同多D,所以就決定全程住係京都,concert果日先搭JR去大阪行下。

為求方便,我揀左間只需要過2條馬路就到京都駅附近嘅商務式酒店。價錢普通,預左間房細,但乾淨,有齊基本用品提供。

另揀左時間靚D嘅CX飛大阪,早10去晚9返。但價錢貴D,無計,只有4日3夜行程,要攞多少少時間。

到左plan行程,簡直想死,因為巿面上同網上資料太太太太太太.......多la,有點兒info overload

用左2日時間上網search資料,已大概知道要買咩鐵路pass、有邊D網頁係用黎安排交通,然後決定買本旅遊書再參考下。本旅遊書都幾有用,對於鐵路pass、巴士pass、著名景點都解釋得精簡準確易明。

我係網上好幾個blog/forum揀左以下幾個岩我用嘅網頁,呢幾個對我黎安排時間已經好足夠。

ICOCA & HARUKA http://www.westjr.co.jp/global/tc/travel-information/pass/icoca-haruka/
因為我會由關西機場直接來回京都,所以呢個套票係非常抵,來回價錢只係4千円,兼送有千5円面額嘅 ICOCA(類似八達通)畀你用,可以慳番黎緊幾日嘅火車$。

http://www.ekikara.jp/top.htm
用黎search點到點嘅任何鐵路路線,可知道所需時間同車費。

http://www.city.kyoto.lg.jp/kotsu/cmsfiles/contents/0000019/19770/sinura.pdf
呢個係京都巴士網絡,可知道搭幾多號巴士去邊D主要景點。

http://www.city.kyoto.jp/kotsu/busdia/keitou/keitou.htm
知道搭幾多號巴士後,就可以睇下個巴士路線圖,知道係邊度上落車。

http://www.excite.co.jp/world/chinese/
將日文翻譯為中文

1 則留言:

  1. 我對shopping嘅興趣不大 <== 妳老公同妳老公個荷包真係幸福呀!
    [版主回覆08/19/2013 21:36:47]哈哈,我老公話:弊在食果度駛多左!!
    講真,我地仲意山山水水多d &#x1f609;

    回覆刪除