2012年3月29日

結婚籌備三 - 婚紗、男禮、新娘化妝、婚禮攝影、律師

跟住,就開始搵婚紗。我用左一整日,坐係電腦前,上網 search 資料、睇下婚紗舖頭嘅 website、同埋邊間無乜 bad comments,就咁揀左8間出黎。之後,再打電話去 book 試衫時間, book左4月尾果個星期六、日,2日試晒7間(其中一間 book 唔到時間)。

到搵新娘化妝,我實在唔想好似搵婚紗舖頭咁用咁多時間、睇咁多資料,而有個 friend 介紹左個 mua 畀我,話好細心,又上網睇下呢個 mua 嘅 website,都 ok,就打電話 book 左4月中試妝。

至於 wedding day 果日嘅攝影,係老公負責搵。佢用左約2個星期,就揀左一間出黎, send email 攞左個 package price。睇完覺得 ok,就打電話 book 左幾日後上去佢 office 到傾下。

另外,搵律師都係上網 search,用左15分鐘,就決定用壹誓嘅沈律師。老公揀嘅,睇落夠醒目穩陣。去壹誓個 website online book 左沈律師,就搞掂。

到老公嘅禮服,上網 search 唔係有好多間,咁就揀左 Mode,book 左4月中試衫。

係呢個時候,無乜特別野要搞,我就預備瑞士旅行嘅資料。(我對呢樣野嘅興趣多D lor)

沒有留言:

發佈留言