2012年3月29日

結婚籌備四 - 婚紗、男禮、新娘化妝、婚禮攝影

幾日後,就上左去攝影師嘅 office,睇下佢D作品。
阿攝影師 Gary 同我地介紹個成長片段嘅特別地方,不過我地由頭到尾都無諗住整,因為我地唔覺得婚宴一定要播,況且睇完都唔會記得 ga la,同埋要我地摷番D陳年舊相出黎,之後又要揀一輪,真係唔好煩我地。

我地同攝影師話唔要,佢話 package 包埋,我地都係話唔需要,重反問可唔可以換其他野,咁當然無 la。

Gary 問我地要唔要即日 video,我地話唔駛 la,無諗住係果睌播任何 video。佢又問我地整唔整即日派相,一樣唔駛 la,唔好攪咁多野,費時煩。
之後,我地就落左訂。真係好,又搞掂左。

到左4月中試妝,因為果日係平日下午,所以我請左半日假去。試妝總共用左3個多小時,試左4個髮型、2個妝。

老公放工後黎,佢見到我個妝,無乜特別意見,我亦一樣。果時覺得個妝都ok,而我一黎唔想再坐3粒鐘去試第二個 mua,二黎其實果時我皮膚敏感岩岩好番無耐,唔想D皮膚受太多刺激,所以,即時落訂。落訂嘅時候,我有D感覺怪怪地,但唔知係乜。不過,又 ko 左一樣,真係好。

到4月尾,去試婚紗晚裝。果日去之前,我地先去左冠南華到睇裙褂。我地都唔係好知點揀,有個阿姐就畀本相簿我地睇,但依然唔識揀。阿姐就講解下D款式,咁我話想要件多D紅色嘅,佢就入倉攞。一入就入左去3、4分鐘,之後拎左件多紅色嘅褂,我著左上身,覺得好怪。

阿姐話試埋多金銀線嘅,我話好,佢又入倉入左幾分鐘,之後拎左另一件多金銀線ge,又著上身,yee,呢件望落順眼好多wo。阿姐話呢件係全新,頭先果件係已租過一次出去。其實,阿姐,你講左我都分唔出 wo。最後,我就揀左順眼果件 

搞掂完褂,再叫阿姐搵件紅色睡衣睇下。得2個款,就是但揀一套,畀埋$就走 lu。我諗前後只用左20分鐘,就出發去試婚紗。第一日試3間,第二日試4間。

試衫係唔畀人影相,係無相番睇嘅情況下,而中間又試左咁多唔同款式,最後只可以憑第一感覺去揀。呢樣對我黎講係 ok,因為重複畀我揀嘅話,反而仲難下決定。

對於婚紗,我無乜特別想要D乜款,因為我覺得每一件婚紗,無論長、短、lace、satin、低胸、露背,都有佢嘅靚,只係岩唔岩我著。不過,有一款我係唔會揀,就係蛋糕型。

最後,係 Blanc House 揀左一件 lace 長尾,加一個好長嘅頭紗。點解揀,感覺,亦可能因為係我第一件試 ge,先入為主gwa,哈

至於晚裝,我會揀2套,但比起婚紗,晚裝有更多更多嘅款式,仲難揀。最後,揀左間老闆娘好鬼好人咁畀我試左好多件、多過試衫費所規定嘅舖頭 Bridal World。佢D晚裝款有D好誇張,唔岩我。岩我嘅係簡單果D,都有細緻特別嘅地方。不過,主要都係我係果度試衫試得舒服。

試完,考慮左幾日,就落訂。又搞掂!

4月中去 Mode 試男禮,因老公要求唔高,好快咁揀左一黑一白,再造埋恤衫,就落訂。又又搞掂!

沒有留言:

發佈留言