2012年4月7日

結婚籌備五 - 過大禮,印請帖

Book 晒婚紗晚裝、化妝、攝影之後,就無再搞結婚D野住,因為要 plan 瑞士旅行嘅行程。就係咁,再 take up 番結婚D野嘅時候,已經去完瑞士番黎,即係7月中。

根據阿紫微斗數師父所擇嘅吉日,過大禮係7月23。一個禮拜前,mum 問我整左帖咪,佢話過大禮時派餅,順便派埋帖畀親戚。

我初時諗住結婚前一個月先派,即係8月頭。既然係咁,就打電話問半島攞個請帖 sample,呢個半島包埋。

但佢嘅帖只係得 English version,唔係好岩我地D親戚,如果畀 friend 就ok。而且要我地自己手寫或print,咁填番日期、時間、地點、新人名字果D空格,我覺得好煩 lor。

所以,我放棄用半島嘅帖,自己出去印。最方便就梗係上網 search,但好多都係好 classic 果D款,即係紅當當、囍字、Q版公仔樣。我覺得我另外畀$搵人印,絕對唔想要呢D。幸好,只 search 左約一粒鐘,就搵到個岩心水。

呢間所有 wedding 野都係 DIY,張帖都係,全人手整 ge。其實張帖好簡約,我就係仲意呢樣野。Email 問左負責人Joyce 一D印帖嘅問題,再約左幾日後出來傾。

同 Joyce 傾左約一粒鐘,就搞掂左個 design。不過,幾日後就係過大禮,我都知道時間超'文',所以我預左幾日後過大禮係派唔到帖。其實,遲D派帖,我覺得完全無問題

要決定印幾多張帖嘅時候,我地就各自問番雙方父母嘅實際人數。Dad & mum 畀左一張 name list 我,我睇完之後,眼都突埋。5圍枱,佢真係放足60個人名,仲要另加每圍多1-2個所謂小孩,即係每圍13、14個。

My god!!! 酒店擺酒唔係話加人就加人,除左要另外畀$之外(per person 計!),每圍頂多畀你加一個(嘔血-ing...)。經過我強烈反映,個 name list 最後係每圍12個。但對我黎講,依然嘔血。

唉!講番過大禮,最重要就係簡單。除左係奇華預訂左過大禮用嘅餅盒、嫁女餅,其他野全部'包羅萬有'搞掂晒。

呢樣野當然事前同 mum 講好左先,因 mum 最開頭話過大禮要海味、冬菇.......等等,但我話實在太煩 la,記唔到咁多野,而且佢都係識D唔識D,咁我話一封'包羅萬有'利是畀佢,就包晒過大禮嘅野。好彩在旁嘅表姐都和應咁做。

到過大禮果日,老公一早同表姐出去攞餅。D親戚又係一早已經上左黎我屋企,之後 mum 叫我落街買D西餅畀親戚食。

老公就係呢個時候,攞完餅去到我屋企,放低嫁女餅、包羅萬有利是、禮金。mum 打電話畀我叫我係街度行一陣先,等老公走左先返屋企。

跟住,老公同表姐去左男家,放低龍鳳餅、生果、一袋袋有意頭嘅野(sorry,真係唔記得果袋野入面係D乜,因為係表姐預備 ge)。

老公走左之後,mum 先打黎叫我番屋企。唉,真唔明,男女雙方係過大禮嘅時候,點解唔可以見面。

到左晚上,mum 又話要擺2圍請女家親戚食飯。都係果句,唔明!

沒有留言:

發佈留言