2012年4月27日

結婚籌備十 - 新娘化妝

決定轉 mua,老公叫我搵番影 pre-wedding 時幫我化妝嘅 Sylvia。

其實,係啱啱影完 pre-wedding 嘅時候,我都已經想轉佢,因為細心、易溝通、各方面感覺都非常好!!!

但本身化妝一早 book 左、畀左一半訂,果時老公話化妝個個都差唔多 ga la,畀左訂就無謂轉。

但點都估唔到,依家都係要轉,仲要係結婚前2個幾禮拜。


唉...當初,我同老公諗法一樣,化妝嘅野,邊個化都唔會差好遠。但依家終於明白,點解人地話化妝係要人夾人。

就係咁,
係咁鬼'文'嘅時間,有D擔心咁問 Sylvia 仲有無期。好好彩,佢果日仲 ok,前後一日都唔得,哈哈哈。

Book 左 Sylvia 之後,簡直成個人鬆晒

係 pre-wedding 嘅時候,佢幫我化左3日妝,所以對佢係有十萬個放心。而且對佢化妝set頭技巧,亦好滿意,同埋最重要係過程舒服。

再叫埋佢幫手搵人化埋姊妹、媽咪奶奶,佢 say ok,咁我又好放心等佢去安排。

我無聽過佢講任何免責聲明。
有需要做,我唔駛出聲,佢都會自動去做、用佢自己方法去搞掂。心水清嘅佢知道我嘅性格,有D野係唔需要預早講定。呢D先係 service lor。

Send 左 rundown、婚紗晚裝相、我仲意嘅髮型相畀佢,佢再提下我點攪個頭髮,confirm 下晚裝個顏色、當日行程時間,就 ok la。

我同老公都認為就算無左之前畀左嘅訂,搵 Sylvia 嘅決定係絕對正確,因為我地可以係結婚果日,少擔心左樣野!

沒有留言:

發佈留言