2012年4月17日

結婚籌備八 - 場地布置

8月頭,去左半島 confirm 結婚果日嘅細節:流程、時間、圍數、食物飲料、所需設備、布置、花車之類,傾左約1粒鐘,就走la。

開始嘅時候,無諗住搵人攪場地布置,一黎我上網睇過D wedding decoration 嘅公司,覺得來來去去都係果幾款,唔係唔靚,不過,我搵唔到個啱心水;二黎果D公司個 package fix 左,好似我唔需要佢果D龐大嘅 backdrop,但個 package 一定包埋;三黎半島個擺酒地方本身已好靚,無需太多 decoration,而且佢話會有鮮花布置。

但同半島傾完之後,先發現佢 provide 嘅布置太簡單 la。張 reception 同 photo table 只有一盆
花,backdrop 只有一個 oval name board,好似單調左D wo。

所以,第二日,攞帖嘅時候,就再搵 Joyce 幫手整場地布置。我本身無 idea 應該點布置,都係佢畀意見,因應我嘅 budget、要整D咩,再睇下我 ok 唔 ok。

最後,我 confirm 左係 reception 同 photo table 加左佢手織嘅玫瑰(好靚)、stage 兩邊加左幾個 stand 用黎插鮮花,其他嘅配襯、要咩顏色,就由佢決定。咁又搞掂!

沒有留言:

發佈留言