2012年4月27日

結婚籌備九 - 新娘化妝

8月中,我打左電話畀之前 book 左個 mua,因為佢叫我係結婚一個月之前,主動打畀佢傾 rundown 嘅野。

打電話去,飛左去留言,咁就 send email 畀佢。佢之後 email reply 番,叫我 send 個 prelim rundown、婚紗晩裝D相畀佢。

首先,佢 arrange 助手同我傾左一轉電話先,講下當日rundown、所需時間、要準備乜野,個電話講左成個鐘

過左幾日,同 mua 講電話,主要係傾當日嘅妝、髮型,又再畀參考意見 on 當日行程、要準備乜野。又講左成粒鐘

究竟講左D咩,要前後成2粒幾鐘,細節嘅野我已經唔係好記得,因為當時我係左耳入右耳出。開頭果15分鐘,我都有用紙筆寫低佢地講嘅參考意見,但之後,已經放棄

其實,我明白佢好想令到我結婚果日,可以好完美、好 smooth 咁完成,盡量唔好出意外,就算有意外,都可以從事前已準備嘅野而解決左。

但對於佢D參考意見、要另外準備D野,我覺得對於我自己、對於我個婚禮係無需要 law。

當我同佢講無咁嘅需要果一刻,佢就話"咁你都想你果日係最靚、同果日可以順利完成 ga ma"

基本上,佢講完呢句野,我已經收聲,唔想再講野。咁係咪唔聽佢講、無預備D野,我果日就會唔靚、結唔成婚先!

我可以完全 ignore 佢講嘅野,只係參考意見 jei。咁我見D野無咁嘅需要,自知都唔會去準備佢要嘅野,咪早D同佢講定先,但佢咁答我,即係要我一定要準備 la。

其實,要準備嘅野,有D要額外買:唔知乜鬼膠紙、多1個 nubra............唔係好貴,但真係無需要 ar ma。

又要有邊個姊妹睇住D乜、邊個看住花球.......................我話得2個姊妹,因為只請親戚,早上又無諗住玩接新娘遊戲,所以無嗌咁多姊妹幫手。但佢話"咁你都要搵個人睇住D乜乜乜"

我果刻嘅感覺係,佢好 na 煩。

我唔覺得佢果套咁公式化嘅處理手法(我最怕呢樣野)適合我同我嘅婚禮。我係度諗,到結婚果日,佢呢D無形壓力,係會令到我好緊張 law。

仲有,對於媽咪奶奶嘅髮型,佢講嘅免責聲明,我同老公都覺得唔係好掂。

我問老公好無轉 mua,佢話唔轉嘅話,煩都係煩我 ja ma... 最後,我地決定轉 mua。

沒有留言:

發佈留言