2012年5月4日

結婚籌備十一 - 結婚用品、Final fitting

由8月中開始,就開始買各樣ge結婚用品。因為我成日出尖咀,就順便去百利買,不過次次都買漏野,所以前後都去左三、四次。

係百利訂左對褂鞋,老細話間廠嘅訂單,要排到一個月先起到貨。我同佢講話3個禮拜後要用,可唔可以快D,咁老細話幫我插隊wo,唔駛加$。Good!

另外,入左間中式結婚用品嘅舖頭,買左3種囍字利是封,用黎入利是,果日畀兄弟姊妹、攝影化妝、酒店各工作人員......基本上見人就畀(我記得要畀 ga wa)。

再問老細有無對聯,佢畀左一張卡紙我揀,上面有幾對對聯,分男家同女家。咁我問男女家可唔可揀埋同一對對聯,佢話得,咁就買左2對一模一樣嘅。我怕唔同嘅話,買左番去之後,分唔番邊個係男家、邊個係女家,因為我完全唔明D對聯嘅意思。

又買左囍字貼,男女家各4個。仲有紅傘一把、囍字跪墊一 pair、男女雙方上頭用品各一 pack。

係果間鋪頭,有埋戒指枕,買左個款式最簡單ge。

另外,係文具舖買簽名筆、禮金袋。

8月尾,就去婚紗晚裝嘅舖頭做 final fitting。由於我懶得再搵鋪頭,姊妹裙都係喺我租晚裝果間度租,所以我就約埋一齊 final fit。原本諗住,佢地見過我揀嘅晚裝,果日佢地幫手換衫嘅時候,都識得幫我著。不過,我係多餘ge,我忘記左 Sylvia 係會幫埋手換衫。

其實,我 final fit 都幾求其,試左上身,由得果D阿姐話邊到邊到要改,咁就 ok,我都無乜特別意見。好快就搞掂。










沒有留言:

發佈留言