2012年5月9日

結婚籌備十三 - 結婚戒指、Menu tasting

結婚戒指係7月嘅時候已經買左。

我對結婚戒指無乜特別喜好,上網 search 過,見D戒指多數都係簡約款式。

咁我亦無要求要有鑽石款,因為一黎好貴、二黎求婚時已經有一隻、三黎我本身唔係好仲意戴飾物,尤其係戒指同耳環。(我結婚後,都無乜點戴過!)

我地去左 Cartier 同 Tiffany 睇,基本上,款式真係無乜特別,咁就揀左 Cartier,因為 Tiffany
啱啱加左價。

本來,我眼望玫瑰金色好似幾靚,但試戴上手,我發覺我唔襯隻色。所以,我地揀左對銀色嘅,淨係刻左我地個名係內環。

8月尾,去左半島 menu tasting,試食果日婚宴嘅菜式。呢個係唔駛$嘅,包4位人用。

由於我地結婚唔請朋友,老公就叫我嗌D朋友去食,咁即係我要嗌3位朋友。呢個係一個幾難嘅任務,我諗左好耐,先諗到請邊3個 friend。

Menu tasting 係 Spring Moon 度食,果晚無乜人,我諗我地果枱係食得比較嘈,無辦法啦,4個女仔食野係嘈D ga la。

食完個chef會走出黎問番我地意見,佢就一路 mark 低我地意見、一路解釋碟菜用咩煮。

呢晚食得好開心,服務好就一定 ga la,最重要係結婚果晚,我地有畀意見嘅菜式,佢真係有改進,而且係好食好多 lor 

沒有留言:

發佈留言