2012年6月11日

結婚籌備十四 - 兄弟姊妹、結婚之前一曰

我地早上有接新娘出門儀式,但無諗住玩接新娘遊戲。唔係我錫住老公,而係我怕煩,唔想又要約時間搵姊妹出黎傾遊戲,同埋唔想為左玩D無聊遊戲,而特登要D姊妹去左買右買野。

我就係咁,D friend 結婚叫我做姊妹,我就周圍去幫佢地買野都無所蝟,但到我自己結婚,就唔係好想攪咁多野 la !

所以,簡單D,淨係搵左2個姊妹同2個兄弟。

結婚要嘅野,我同老公都準備安排好晒。rundown 我都執好晒、分配埋各人工作,結婚之前幾日先 email 畀兄弟姊妹。

除左約姊妹去揀姊妹裙之外,我地對兄弟西裝無特別要求。事前大家傾都唔駛傾,因為流程、物品都盡量簡化。

結婚之前一日,超多野攪。

首先,中午去 CWB 修甲。之後,化妝師打黎 confirm 時間地點。哈,我仲諗住晏D打畀佢 remind 佢。

修完甲,同老公去食D野先,之後係 CWB 攞晚裝;然後落 WC 攞褂;再去 Central 攞婚紗,係呢度要試著多一次,同埋即刻修改左少少野。

當我試緊衫嘅時候,叫老公打電話畀攝影師、van 仔司機、同埋律師,remind 佢地聽日時間地點。

試完衫,就繼續去 TST 攞男禮、媽咪奶奶晚裝;最後,去 MK 攞花球㩒花之類。

搞掂晒,就番屋企 la,果時已經係夜晚7點,好赲。

番到屋企,都無乜特別野攪,係等到11點令,就上頭。

我叫 mum 求其係咁意就得,我諗3、4分鐘就搞掂。mum 叫我食湯圓,我話唔食la,要瞓覺。我叫佢整熄D香燭,因為係度煙薰緊間屋,佢話要等D香燒晒先得。何必咁認真呢!

沖埋涼,就瞓覺 lu。

沒有留言:

發佈留言