2012年6月14日

結婚大日子 2



影相影到5點,就換晚裝等親戚黎。不過,果日係平日,邊有人咁早黎。所以,係7點前,只係間中有幾個親戚早到黎影相,同切埋蛋糕後,時間都過得幾無聊。

7點開始,D親戚開始一窩蜂咁黎。

本來,諗住7點半換衫、8點註冊。當我想係7點40分去換衫嘅時候,酒店個 captain 話最好等多D人黎先開始註冊。佢仲叫律師遲半個鐘再上黎,好明顯,酒店同阿律師好熟。

大約8點,雖然仲有人未到,但我同老公都唔想攪到個晚宴好晏先開始,所以就決定入新娘房換衫。

正當我想入去嘅時候,突然有事阻礙左我同老公...2分鐘。至於係咩事,我就唔係好想講。

但果一、兩句說話,已令到我積壓左好耐嘅唔耐煩,唔爆都唔得,不過,亦係維持左2分鐘度。

正當化緊妝嘅時候,律師走入黎 confirm 下D資料同 remind 下註冊流程。當佢講到話新郎會揭起新娘頭紗嘅時候,我即刻話唔會揭頭紗,因為我無諗住 march in 嘅時候,用頭紗冚住自己,費時揭黎揭去咁煩。

8點半開始註冊, march in、讀誓詞、交換戒指、簽名、同父母合照、切蛋糕、champagne toasting 完,就落去主家席開始上菜。

食到第二道菜,我又換最後一件晚裝。換完,就等上翅,然後敬酒。

敬完酒,就再逐圍去影相。好彩得10圍,好多野好快就搞掂。

10點半,已經到糖水。我已經想企出去等送客。不過,阿 captain 又話可以遲少少先,如果唔係,好似好趕住走咁。(事實上,係!阿 captain 真係幾明白我 ga wo,哈)

過多5分鐘到,上埋 petit four,我地就企出去等送客。呢個時候,見到 joyce 番黎清場,辛苦晒!

11點半到,已清晒場,所有人都走晒。找埋晩宴筆數,由酒店工作人員幫我地拎野上房,我同老公就拿拿臨番酒店房。

快快沖涼落妝,然後休息 lu。

沒有留言:

發佈留言