2012年6月14日

結婚大日子 1

終於到左結婚果日。7點鐘起身,梳洗執野,食左2個麵包做早餐,等化妝師黎。

Dad & mum 一早已唔係屋企,佢地約左親戚飲早茶!

大約8點,姊妹已到左。哈,我約佢8點半上黎,竟然早半粒鐘到,thank you!

8點半,化妝師到左。我就開始係房度化妝,之後,我就無再理其他野。

其間,個姊妹未到佢化妝,就走入黎傾偈;親戚黎左,就走入黎打招呼。最開心係,收到D friend SMS、whatsapp 黎恭喜我,真係多謝晒!!

9點9到,攝影師黎埋,又係早到左。佢地有4個人,見佢地行出行入,攞晒我D掛、婚紗、鞋去影相。

10點鐘,收到老公電話,話佢同花車已到左我樓下。咁就叫攝影師落樓影佢地。

之後,表姐拎住 mum 整嘅炒餸,叫我係咁意食少少。呢D應該係意頭野,但我唔知係乜。除左冬菇之外,我已經唔記得我食左D乜,因為我唔係好想食,人地係度化緊妝,食乜 gwe ar!

10點半化完妝,著埋套褂,攝影師又番左上黎,就同我影左D snapshot。

11點老公上黎接新娘,我果時同 dad 係房度(um...其實,我唔係好明,點解一定要 dad 係度,再一定要佢帶我去見新郞?)

姊妹收左封開門利是,係咁意為難下新郞,就好順利接左新娘 la。之後,就係斟茶。

12點出門去男家,係男家好快咁斟完茶。之後,回門返女家,攞晒D野上車,再出發去酒店。

出到酒店已2點,老公同兄弟去買外賣,我同姊妹就休息。

大約2點半,化妝師上到黎酒店,開始換妝換髮型。醫下肚、化下妝、換埋婚紗,攝影師剛剛上到黎,又開始影相。

係酒店房影左一陣,就落 M2 floor 今晚晚宴地方影。

落到 M2,見 Joyce 已整好 decoration。最攪笑嘅係,化妝師原來同 joyce 係識得 ge。


沒有留言:

發佈留言