2012年6月15日

結婚大日子 3

結婚第2日,10點到起身,call 早餐。半個鐘後,送到黎酒店房。係度歎緊早餐嘅時候,我地先至可以好好咁欣賞間咁靚嘅房。

由於我地一早 request 延遲退房,所以,間房嘅 fax 機一早 fax 左張野黎,話可以2點先退房。

不過,食完早餐、執拾埋D行裝,我地12點半就 check out la。但將拎番屋企嘅野,放係酒店到先,因為我地要去還衫。

之後,就去 TST、Central、WC、CWB 到還衫。

搞掂晒D野,就番去酒店攞番D行李,即刻番屋企。果時已下午5點,我覺得成個人好似虛脫咁。

就咁完成左我地個結婚 la,我亦寫完關於結婚嘅 blog。

係寫到一半嘅時候,有D想放棄。好明顯係我個人對結婚要搞咁多野,真係覺得好煩。

好肯定ge係,雙方父母係果晚,真係好開心。而無可否認,我果日都好開心,始終一世人一次。

但當我問番老公,我同佢都一樣,可以嘅話,唔駛擺酒就最好。睇下我寫關於結婚嘅 blog,寫左十幾篇,為嘅只係 big day 果一日!!

不過,都要多謝親戚黎飲,多謝父母體諒,多謝兄弟姊妹無私嘅幫忙。

多謝 Gary team 幫手影相(個CD/DVD package 好靚),多謝 Sylvia 幫手化妝(非常非常滿意果日嘅造型!!),多謝 Joyce 幫手整帖同 decoration(DIY 玫瑰好靚),多謝半島工作人員(好 pro 嘅 service,好多細節都自動幫我地搞掂)。祝各位生意愈黎愈好!

依家,我已經係 c9 一名 

沒有留言:

發佈留言