2014年7月12日

首爾旅行 2014 - Day 1 汝矣島、弘大

一早起身搭9點幾機,下晏2點到首爾。一出閘口,望2望就見到機場巴士嘅ticket counter,即刻買飛(亦可以上車先同司機買)。見仲有半粒鐘先有下一班車,就去買水買野食,有d肚餓 :)

機場有2個上客站,雖然第二個站近D,但我地行去第一個站搭,因為唔知多唔多人搭,驚無位坐,而且仲有時間,就慢慢行去。

企係巴士站等緊我地要搭果架巴士嘅時候,隔離另一條線嘅巴士埋站。我見個車頭顯示牌寫住去Samseong metro station,即係我地間酒店嘅地方,就走過去及及。個站長見我望住個路線牌,就問我去邊。我講間酒店名佢聽,佢話依架都去到。

我有d猶疑,因為hotel website嘅交通方法,並無依架巴士no. ,但我見路線牌又真係去到我要去嘅地方。我就show張已買嘅車飛畀佢睇,再confirm佢係咪去三成站。佢話係,而且仲快d,咁我地就上左呢架車,用番原本嘅車飛就得la。

架巴士係大旅遊巴,d坐位好鬼闊落,係2+1坐位,好鬼舒服,但咁就載唔到好多人。不過,最後架巴士係唔full。

坐左80分鐘(市中心好塞車),終於到三成站,然後過十字馬路,就到我地間酒店。Check-in完,順便叫front-desk幫我打電話book2日後去嘅鐵道單車(因為旅遊書話最好預早book,而且個鐵道單車website只有韓文,唔識睇,咁唯有叫hotel staff幫我book)。個front-desk好nice ar,好快手打完電話就搞掂,佢話去到講番我個姓就得,仲話到時有問題就打電話番酒店。

同埋,book房時request high floor & quiet room,酒店真係畀左間高層單邊房, 超正!另外,係出發前2日,無意中知道韓國政府有個新嘅hotel tax refund畀旅客,咁又問埋front-desk有無得退稅,佢話呢間酒店唔apply wo。



係酒店房hea左一陣,就出發去汝矣島公園。一出酒店門口就係Metro入口,超方便。車飛就係部自動售票機度買,有得揀英文,跟指示就ok。記得去到目的地,出左閘後,搵部deposit refund機,入番岩岩用完嘅飛,有500won退番(因為買飛時已包左500won deposit)

其實汝矣島公園無乜特別,只係因為RM係度拍過,同埋順便行下漢江邊。行左個令鐘,就搭metro去弘大食飯。










弘大有好多食肆,所以呢度好多人。係度行左幾個字,就搵左間有英文menu嘅餐廳。食完就返酒店lu。



沒有留言:

發佈留言