2014年7月30日

德國旅行 2014 - Day 1 Heidelberg

班機係飛凌晨12點幾,所以一上機就準備瞓覺,宵夜果餐都唔食la。因為我地今次想長途機坐得舒服d,但又畀唔起business class,咁就揀左premium economy。真係,ok舒服!

飛左12個鐘,準時到Frankfurt airport。呢度入境時,海關會要求出示flight itinerary / hotel booking confirmation,好彩帶住係身。

我地落機係喺Terminal 2,如要搭火車,就要搭free shuttle bus / 無人駕駛列車去Terminal 1。我地一攞完行李出黎,就去搵個機場地圖望下。咁岩個shuttle bus station就係我地隔離個門口出面,一出去,又咁岩架shuttle bus埋站,即刻上車,哈!

車程約5分鐘,一落車就去long distance train果邊,大部份人都係呢個方向。Frankfurt Flughafen個火車站分2邊,一邊係regional train、另一邊係long distance train,我地會去Heidelberg,之前search Bahn.de話喺long distance train果邊。

一路向前行,就會見到好大個“DB” logo,就係問野或買飛嘅地方。係度買左German Rail Pass,一張pass印左我同老公個名+passport no.。

個staff幫我地填埋今日日期,即代表今日會用pass。之後再用嘅話,就要自己寫上當日日期。搭火車時有人會黎check飛,如果見到無寫當日日期,聽聞可當你無買過飛,要賠$。

搞掂完就落月台等火車,我地班車仲有20分鐘先到。過左20分鐘,都唔見我地班車,就走去望下個display mon,原來要delay at least 15分鐘。OMG,我地其實要由呢度Frankfurt Flughafen搭去Frankfurt Main station轉車,如果miss左,要成1粒鐘先有車去Heidelberg。

唉,過多20分鐘,架車終於黎。10分鐘去到Frankfurt Main station,本身應該要轉車,但原本要搭果架已經開走左,依家要等多50分鐘先再有車。

呢個係大站,有好多食肆,主要係快餐,同好多take away嘅店仔。我地買左野飲+麵包,喺德國通街都見到嘅蝴蝶包,少硬,面頭灑左十幾粒粗鹽。第一次食覺得好咸,但第二次食已經接受左。

終於等到開車!架車係準時開,但到Heidelberg係遲左10分鐘。唉,點解d火車咁唔準時ga!

因為攰,所以一出火車站,就搭的士去酒店,只係3分鐘車程。酒店要到下晏2點先有得攞房,於是先放低行李,跟住出發去old town。

酒店出黎一條直路,約行15分鐘就到old town。一到old town,就知呢度係遊客區,因為好多遊客同商店。





行行下已經攰,而且好曬好熱,就走左去Starbucks飲杯凍朱,兼坐低抖抖。休息完,就再繼續行,終於見到Heidelberg castle嘅指示牌。


轉右就見到纜車站,買完飛入閘,岩岩趕得上就黎開嘅纜車。3分鐘就到castle個站(去castle就第一個站落),一出站向前行已經見到castle。


纜車飛可入去castle裡面 (http://www.heidelberg-marketing.com/experience/sights/heidelberg-castle.html),但唔係所有地方都係開放ga,想睇多d,就要係castle出面嘅info centre另外畀$跟導賞團(有英文tour guide)。

我地無畀$跟導賞團,因為我對歷史講解無乜興趣,所以自己喺入面亂行。個無敵Heidelberg市全景,真係好靚!






行左約1粒鐘就搭番纜車落山,然後是但搵間餐廳lunch,食burger,超大份。食完就買下紀念品、水,再沿路行番去酒店。

原本諗住去埋Alte Brucke同埋Philosophenweg,但真係好攰,無計,年紀大左la。

攞左房,就即刻沖涼瞓覺。瞓左3粒鐘,已經夜晚7點(但其實個天仲好光),就落去酒店嘅餐廳,食左個light dinner,都幾好味。食完又瞓lu!


沒有留言:

發佈留言