2014年8月7日

德國旅行 2014 - Day 2 Munich

今朝瞓到8點令,然後係酒店餐廳食完早餐,就行去附近士多買水,再返酒店check out。

拖住個喼行10分鐘到火車站,今日去Munich,中途係Stuttgart轉車,會用Rail Pass。落去月台,即刻望下個display mon,我地班車又話要遲5 分鐘。

40分鐘到Stuttgart,即刻快步行去轉車個月台,點知我地要搭果班車好彩仲未到,因為又話要遲25分鐘。

咁我地去買定d麵包上車食,同埋去洗手間。火車站嘅洗手間要畀EUR1,因為係好乾淨。火車上嘅就唔駛畀$,但就略為多人用,尤其係果d ICE長途車。

班車終於到!2個令鐘後到Munich!

我地黎緊住3晚嘅酒店,就係火車站隔離,非常方便!

攞完房hea一陣,就出去舊城區行。經過火車站,發覺附近好多人企係度唔知做乜,但沿路行去舊城區又無乜人,不過,一到舊城區係超多人。



條大街2旁都係商店、百貨公司、餐廳,我地邊行邊睇,之後去到新市政廳,一大堆人企晒係度,原來就黎5點,等緊鐘樓嘅機械公仔演出。咁我地又企係度,因為仲有5分鐘就開始。哈,我地睇左3分鐘就走左,因為d公仔行得好慢。






轉右就係食品市集,即係似街市咁,亦有d露天餐廳,但係坐滿晒人。兜左個圈就走,係橫街亂行左一陣,已經好攰好餓,突然見到有間餐廳個櫥窗,掛滿一隻隻燒到好靚嘅咸豬手,就決定今晚dinner係度食。

坐低無耐,有個waiter就攞左一大盤咸豬手黎,每隻咸豬手插左支旗仔,寫住幾$,我地揀隻最平最細隻ge,再嗌左佢推介嘅德國腸、沙律,唔少得德國啤酒(只係老公飲,兼餐餐都飲,我本身唔係咁仲意啤酒)。



個咸豬手都ok,但食過一次就夠,好大隻好漏,可能多人食會好d。之後番酒店,睇旅遊書先知除左好多遊客去ge HB,呢間餐廳亦係以咸豬手出名嘅。

食完就去百貨公司入面嘅supermarket,一次過買左好多飲品,咁黎緊2日旅程就可以慢慢歎。

跟住番酒店,等睇世界盃第一場賽事,不過,我睇左半場就瞓覺,老公就繼續睇。

沒有留言:

發佈留言