2014年8月9日

德國旅行 2014 - Day 3 Munich, Schloss Neuschwanstein

好仲意呢間酒店,係成個旅程最好ge,房唔係大,但modern。Bathroom 夠大夠user friendly,係度歎左3日最舒服嘅shower。個早餐亦係成個旅程最enjoy,佢唔係最多款式,但係精緻、好食、waiter服務舒適!但房價係最貴,不過,Munich嘅酒店普遍係貴,比Frankfurt仲貴!

食完早餐就去火車站,諗住搭9:53火車去Fussen。我地係個ticket machine度㩒黎㩒去,都搵唔到想買嘅邦票,於是問附近嘅staff,佢叫我地去counter買。

一入到DB office,見到有部機畀你㩒飛仔攞no.,之後等嗌no.,但因為仲有7、8個no.先到我地,9:53果班火車已經係我地等緊嘅時候走左la,下一班要過一粒鐘先有。

到我地no.,行去counter用英文同個staff講話要買邦票,我未問完,個staff就用英文話佢唔識英文,再用德文講左2句。我地覺得有d奇怪,點會唔識講英文、咁唔識德文ge遊客點買飛?

之前我地係DB website capture左個Bayern Ticket(Bavaria嘅邦票名)個screen,咁就show畀個staff睇,佢就好似好唔耐煩咁幫我地出左張Bayern ticket,中途仲一路重複話佢唔曉英文,但又用英文同我地confirm人數、train class、日期。好快攪掂走la,佢又好有禮貌咁同我地講多謝byebye。

但我地真係覺得好奇怪,係個DB office 周圍望下,先發現原來㩒飛仔上面嘅天花板,掛左塊有箭咀嘅牌,寫住"English speaking"!

OMG,原來係我地睇唔到,真係對頭先個staff要say sorry,夾硬幫我地出左張ticket。

我地見仲有時間,就去"English speaking"果個counter排隊,諗住一次過買埋之後2日嘅Bayern tickets,費事又晒時間再排隊。呢個office有十幾個counters,但係得一條English speaking!

我地排緊第三個,以為會好快,點知問緊ge印度couple,差唔多問左半粒鐘;前面ge強國couple,問關於搭火車去瑞士、英國、法國......,問左15分鐘度;我地用左5分鐘完成,剛剛好可以搭到10:53開嘅火車!

係counter買飛,每張飛要畀多EUR2手續費,但website明明講話可以係ticket machine度買,可能係我地無認真咁研究。

上左車就係張Bayern ticket上寫番我地2個名,呢個主要係防止乘客轉交畀其他人重複使用。不過,我見過車長check飛時,有乘客無寫名,車長就咁要求佢即場寫番個名就ok。

搭大半個鐘到Buchloe轉車(唉,9:53果班係直到),再搭1粒鐘到Fussen,沿途係郊區風景。


一出站轉右,就係巴士站,搭73 或78 號巴士(其實跟人行就得)。上車時show張Bayern ticket畀司機睇就ok,最後要2架巴士先起碼夠載晒d人。車程唔駛10分鐘就到Hohenschwangau,一落車就係tourist info center (http://www.hohenschwangau.de/837.html)。

向右行上去,就會見到好多人排緊隊嘅ticket center。如要入去城堡內部,就要係度排隊買飛。但我地無諗住入去,因為依家買飛只係買個time slot,要等到果個time slot夠鐘,先可以入去。果日見到個time slot係2個鐘後。

我地先係小食亭食個熱狗,然後行到差唔多街尾(近住Schlosshotel Lisl),左手邊又見到一條人龍,果度就係shuttle bus station上去Marien-brucke。

Shuttle bus 要EUR1.8 (車$係 http://www.fuessen.de/en/service/brochures.html),我地等左約15分鐘就有車la。前面岩岩有班強國團,基本上已坐晒成架巴士,所以我地要企,好彩車程只係5分鐘。

其實,一落車個環境係好舒服寧靜,四周都係一棵棵超高大嘅樹,但我淨係聽到聲浪好大嘅國語。


去到Marien-brucke,梗係逼滿晒人,呢個預左,始終係著名必到景點,可以影晒新天鵝堡+富森全景。但可唔可以唔好企晒係入口顧住影相,想行入去無咁多人嘅橋尾,講唔該借借又聽唔到,好似我會搶左佢個影相位咁。

我地唯有退後等5分鐘,等d人散咁d先過去條橋度,一見有吉位就拿拿臨影相,前後3分鐘就走la。所以,有人話新天鵝堡要早上去,應該係無錯ga。


之後,跟指示牌行落去新天鵝堡,腳程只係約10分鐘,但沿途好靚,可望到舊天鵝堡+Alpsee+Schwansee。呢度影相唔駛爭,因為d人仲係條橋度。





但就黎到達嘅時候,開始落雨,仲要係狂風大雨,所有人即刻飛奔去城堡入口個瓦遮頭避雨。



呢度有間賣紀念品舖仔,門口掛左d便利雨衣,好識做生意。我地企左約15分鐘,d雨依然咁大,只係風細左d,咁就買左2件便利雨衣(每件EUR2),就快步行去馬車站。

d雨開始細,係度等左約30分鐘先陸續有2-3架馬車上黎。車程約10分鐘就到山下,同埋已經停左雨,咁我地行去Alpsee睇下。




去到湖邊,OMG,見到有個鬼佬企出去湖嘅淺灘角落位,而好明顯佢個姿勢係去緊小便,仲要2頭望,但其實行2步路就係公廁(當然要畀EUR0.5)。即刻對呢個湖無乜興趣,而且個天好暗,影2張相就走。



點知又落大雨,就去買紀念品,順便避雨。等雨細d就行番去巴士站,搭巴士出火車站。

番到Munich就行去舊城區dinner,因為好肚餓,就求其搵左間最近嘅餐廳,係地庫ge。嗌左燉牛肉、carbonara、沙律。上菜速度奇快,份量亦好大,但除左沙律係ok之外,個燉牛肉似漢堡扒、意粉汁傑到爆,又貴又唔好食。

好快食完番酒店睇世界杯。

沒有留言:

發佈留言