2014年8月22日

德國旅行 2014 - Day 5 Berchtesgaden,Jenner am Konigssee

今朝好早起身,因為要check out離開Munich,搭8:54火車去Berchtesgaden。首先差唔多搭2粒鐘去Freilassing轉車,然後再搭50分鐘到Berchtesgaden。

出左火車向左行5分鐘,就係我地間酒店,會住2晚。如果唔係fully book,會stay係呢度3晚,因附近好多景點想去。

呢間酒店係成個旅程最平ge,係family run,我地見到女主人同佢個仔,但見唔到男主人。女主人係reception好nice好簡短咁brief左我地要注意嘅地方,就畀左2張visitor cards(免費搭市內巴士)、room keys我地。

我地間房係一樓,拎住行李行上一層樓梯,呢度無lift搭。係房抖左一陣,就出番去火車站,而個巴士站就係隔離。等左一陣,架巴士no. 841到左,上車show張visitor card畀司機就ok。不過呢架車好多人搭,因為係去國王湖,我地要企。(http://www.rvo-bus.de/rvo-de/start/fahrplan_informationen/fahrplaene/?x=1&c3191568=&c3191576=841&itemsPerPage=20)

車程15分鐘,我地係總站Jennerbahn落。有d肚餓,所以係對面間cafe坐低食左麵包同飲杯野,再買多個麵包拎走,等陣行山肚餓時食。

過番對面就係上Mt. Jenner個吊車站,買完飛(呢度無乜人)就上吊車,架吊車係岩岩好只可以坐2個人,無多餘位,如果肥d會好逼,所以我地見到有對外國夫婦係分2架吊車坐。




沿途風景好靚,因為今日非常天朗氣清。另外,可以係中途站落,個staff會問你繼續上定落車。

我地繼續上,到頂時係超大風、好凍,我地無特別著多d衫,因為無諗過咁大風。雖然風景真係好靚,但頂唔住咁大風,所以影幾張相就走。再搭番吊車去中途站Mittelstation落,出站向右行,就開始行山。





路線終點係去番山下面嘅吊車站,不過行一個大U形落。本身google過約行2粒鐘,但最後行左3粒鐘,哈,太耐無行山呢!沿途有好多人行,全部都係鬼佬,無見過亞洲人。仲有見得最多就係牛牛,通山都係,後尾先知呢度係養牛場,所以間唔時條路會有牛糞+一大堆蒼蠅。








d鬼佬着短袖行,我就厚長袖再加件厚褸,一路行都有涼風,所以唔覺熱,但老公一件薄長袖就話岩岩好!不過,行左2粒鐘後,而且愈黎愈近地面,我就終於開始覺得熱la!

行完對腳好攰,經過吊車站再向前行約5分鐘,就到左大街。呢度2旁都係商店,街尾就係國王湖。我地聽日先去國王湖,依家只係求其搵間餐廳坐低休息+dinner。

呢間嘅份量好大份,味道普通,但好平。食完搭番巴士走!

沒有留言:

發佈留言