2014年7月25日

首爾旅行 2014 - Day 3 鐵道自行車 + Day 4 Last day

今日要搭約2粒鐘嘅metro去金裕貞站玩鐵道自行車,中途轉車搭京春線時,架車係好多人,好彩我地咁岩有位坐,如果唔係企成粒鐘。

坐我地隔離同對面嘅,都係一班上左年紀嘅c9,而且個個都着晒行山裝,好郊遊feel。

出左金裕貞站,右手邊就會遠遠見到Rail Park嘅logo,行5分鐘就到。本身我book左1點鐘果個時段,而佢要求開始前20分鐘到達。咁我地約12點半到金裕貞站之後,就一條氣跑過去售票處,就咁講番個姓,然後畀$,咁就買完飛。

擰轉身,先見到個鐵道自行車就係後面,附近就有其他人係度等緊開始。




不過,一睇人數就知呢個時段唔full,所以其實可以黎到先買飛,唔駛一早book定,但只限平日,星期六、日、假期係full ga。而且買完飛後,就齋等到1點,所以其實唔駛咁心急係車站跑過黎,亦唔明點解要我地提早20分鐘到。

不過可能等我地有足夠時間去洗水間gwa或醫定肚先,因為開始左後,就要踏約1粒鐘,先到中途休息站,而且只限休息15分鐘(約莫咁上下,唔係好記得)。

到1點鐘,就可以排隊上自行車。等所有人坐定後,個staff就開咪講野,應該係講一d安全信息gwa。之後,再有staff走過黎每架車,check下有無扣安全帶、個brake制work唔work。

搞掂晒,就分批出車,因為要預留車與車之間嘅空隙,有人會踏得快,亦有人踏得奇慢,哈!我地前前前前面有架車就係超慢,攪到後面d車成日停底等果架慢車行。

我地果架係2人車(另有4人車),而大部份時間,都係我老公踏,我就影相。到中途休息站,就去買左魚板食,休息時間夠鐘就攞埋上車食,再繼續踏。






約1粒鐘後,就到終點-江川。按個staff指路,就向左手邊行去metro站。

但行左十分鐘仲未見到個站,而且我地跟甩左人群,於是係呢個偏僻、人都唔多個嘅鄉郊地方,一見到便利店,就走入去搵人問路。

入面得1個staff同1個女人,咁我地用英文問個staff,佢就大聲講左唔知d咩,果個女人就走過黎,用英文同我地溝通。實在太好la,雖然係有限英文,但已經幫我地解決左問題,超感謝!

其實一直再向前行,就一定見到個站,因為個站係條橋上面,但要行多15分鐘先見到。

原本諗住回程嘅時候去清平嘅小法國村,因為清平都係京春線,而且一定經過,但我地玩完自行車已經好攰,所以放棄。

回程車上一半時間係瞓左,中途轉車就買d野食醫肚。返酒店hea左一陣,就出去江南廳站度
dinner。

今晚食韓牛,因為韓牛唔出口,聲稱比和牛仲貴,而且見RM又食到好好味咁,所以我地好期待ga。睇旅遊書介紹,搵左間韓牛餐廳。

去到餐廳見我地係遊客,就搵個識得講國語嘅阿珠媽serve我地。我地即刻諗呢間野擺明做遊客生意,但除左我地2個之外,其他顧客都係local。

是但點左2款韓牛,份量唔係好多,每人5、6件,阿珠媽幫我地燒埋,基本上15分鐘食完。唔係好夠,又再點過另外2款,再加個牛肉湯飯。



其實食左4款唔同部位嘅韓牛,唔覺得有咩唔同,亦唔覺好食過和牛,但叫做試過la!

第二日,食完早餐,本身諗住去酒店斜對面嘅COEX shopping mall行下。點知裝修緊,圍晒板,睇住指示牌照行入去,但好似迷宮咁,決定放棄。再兜過路去supermarket,買左d包裝好靚嘅5顏6色米通做手信(呢個正,夠輕!)。

跟住返酒店check out,係度買埋機場巴士飛。呢程係front-desk recommend ga,由酒店出的士$,唔駛跳錶,搭去City Airport。我唔知City Airport係咩地方,只係一入去就見到有個候車區,仲見到個顯示屏show緊我地要搭嘅機場巴士,仲有3分鐘就開。哈哈,時間真係校得岩岩好,而且呢架係不停站,直去仁川機場返HK lu!

沒有留言:

發佈留言