2014年7月18日

首爾旅行 2014 - Day 2 景福宮、光化門、廣藏市場、南山塔、明洞、梨泰院

哈...基本上,今日係'首爾著名景點一日遊',雖然好似去左好多地方,但有d純粹係"到此一遊"

係酒店食完早餐(係buffet breakfast,但無'S'酒店咁一大堆頭野食,勝在唔係好多人),就塔metro去景福宮,要轉一程車。

對於呢度d metro,如要轉車,閒閒地近嘅行4-5分鐘、遠嘅10幾分鐘,真係行xx我!即係好似係香港站行去中環站咁,但要長好多!仲要及實沿途指示,因為有d大站係幾條缐嘅滙點,試過行下行下掛住講野甩左個指示,去錯左要搭車嘅對面月台,但唔係就咁去番車站大堂過對面就ok,我地果次係要原路行番去(原本已經行左9-10分鐘先黎到依度)。不過,最後有人幫我地,以特別方法,2分鐘就過番對面月台。

今日天氣非常好,好猛太陽,尤其係空曠嘅景福宮。呢度好大,連埋周邊嘅國立古宮博物館+國立民俗博物館(持有景福宮入場劵係免費的),要行晒應該要3、4粒鐘。








呢度好多遊客,當然有強國旅行團,而且仲見到有幾個,坐左係打橫生嘅松樹樹枝上影相,但果個範圍係標明不准內進ge,個警告牌就其實插係佢地前面......

我地行左個半鐘就走,好熱同已經有d攰。跟住我地行去光化門旁邊嘅商場,一見到有間cafe,即刻樸入去,買番杯凍飲坐低抖下。

充完電後,就行去馬路中間嘅光化門廣場,影完相就走lu。



再搭metro去鐘路5街站嘅廣藏市場,呢個地方類似街市,乾濕2貨日常用品都可以買到。而我地黎嘅主要目的係食野,但我地唔係好肚餓,而且我唔係好食得辣,所以只食左紫菜包飯+魚板(埋單6000won,抵),好食過係HK,而且ok乾淨,可以放心食,起碼食完無肚痛。

走嘅時候買左盒糯米做嘅糕點,因為成日見RM食得好好味,點知係咸嘅同好油,食落其實係無味嘅,食唔慣law。

之後搭metro去明洞,本身諗住行去搭𨋢上去吊車站(去南山塔),但因為有d攰,就搭taxi直接去吊車站,好似只係跳左2次錶。

每架吊車應該可戴30人,而我地咁岩同一個強國旅行團一齊,佢地好興奮,有d係度大聲唱歌,另有個企上長椅(架吊車2邊有長椅,坐到4個人度,其他係企位),幫佢班團友影大合照......

到頂後,好好風,風景好靚,望晒成個首爾。我地無畀$上南山塔,買左d手信就走喇。





跟住去明洞shopping,係附近搵間兌換店唱$,係平過HK少少。行左1粒鐘,買左少少戰利品,主要係衫褲鞋,搭taxi去梨泰院dinner(超攰,尤其唔想係metro行到死咁轉車!)。

梨泰院係外國人集中地,有多國食肆,所以是但楝左間餐廳,食意粉 pizza!


沒有留言:

發佈留言