2011年12月13日

瑞士旅行 2011 - 第3日 Luzern

今朝9點開始化妝,11點到化完妝就開始影婚紗相 lu,有D興奮,又有D緊張。今日 Luzern 天氣非常好,好熱同埋好曬,仲要著住件婚紗,真係好鬼熱。擔住遮,出發 la。



外國人係比較直接同熱情,見到我著住婚紗係條街度遊盪,係咁講 congratulationsssssss,我同老公就不斷回應 thank you!!!!!!

影到大約下午3點,就坐低食D野,即刻嗌野飮,好頸渴。



係呢度發生左段小插曲,由於我唔識德、意文,對方又唔識英文,係唔知佢想點情況下,佢嘅舉動嚇到我想即走,即刻拉住老公同化妝師走。事後諗番,可能我反應過大。不過,果一刻真驚 ga。

繼續影相,已開始有D攰,到5點幾,就返酒店休息。晩上8點幾再出去影夜景,Luzern 係9點先至會全黑。



影到10點幾,就收工 lu,去火車站 Burger King 買包食。其實我唔係好肚餓,只覺得攰,想快D返酒店瞓覺。

見到攝影師同化妝師都好似有D攰,辛苦晒。真係蠢,應該係中場休息嘅時候食 dinner,但影相影到唔知自己做緊乜,咩都諗唔到。

老公更加唔駛講,快快返酒店,食包,落妝,沖涼,執行李,瞓覺。

沒有留言:

發佈留言