2011年12月17日

瑞士旅行 2011 - 第6日 Vevey, Lavaux, Zermatt

今日起身,心情超輕鬆超興奮,因為終於真正開始我地嘅瑞士 holidays la

係酒店食完早餐,就 check out, 搭火車去 Lavaux。http://www.montreux-riviera.com/en/page.cfm/Multimedia

Lavaux 係一個依山而建嘅超大葡萄園,面臨日內瓦湖,係世界文化遺產之一。呢個旅遊書無嘅,我係瑞士旅遊局網頁度睇到。我地 plan 由 Chexbres 慢慢行去 St. Saphorin,沿途就係葡萄園。

呢趟火車去 Lavaux 比較麻煩,一黎我地拎住行李,二黎要轉幾程火車。首先係 Interlaken 搭大約1個鐘火車去 Bern 度轉車,跟住再搭1個鐘去 Lausanne 度再轉車,然後搭10分鐘火車去 Vevey 再再轉車,最後搭8分鐘火車去 Chexbres-Village。因為回程會去返 Vevey,所以去到 Vevey 嘅時候,我地諗住用火車站嘅 locker 黎放低行李。

點知 locker 極度受歡迎,係數量不多情況下,無論大小 locker 都 full 晒。而我地無可能拎住行李去行葡萄園,所以就決定去火車站 Information counter 度問下點算。估唔度職員話可以存放係佢地 counter 後面嘅 office 位置,但要畀錢,價錢貴過用 locker 少少 (實際幾銀已忘記了)。

我地即刻畀錢,留低姓名同埋passport number,然後跑番上月台,因為我地要趕火車去 Chexbres-Village。但火車啱啱開走左,too bad。下班火車係50分鐘後先有,咁我地唯有離開火車站,係 Vevey 度行下。

好彩刨旅遊書時,都望過下 Vevey,知道湖邊有個差利卓別靈像,咁就去睇下。不過,好多遊客 ar。





終於等到火車去 Chexbres-Village,到達時是正午12時多,好鬼曬。



又係正午,瑞士人又休息,條街無乜人。係火車站攞左D小冊子,有成個葡萄園嘅地圖,但睇唔明。睇番路牌,見到有指示去 St. Saphorin,which is 我地嘅終點,就跟住行。





行下行下,穿過住宅\酒廠,向住湖邊同埋落山嘅方向,就好清楚見到一大片葡萄園。我地行緊嘅路係一條有車行嘅路 (但無乜車),沿路都有指示牌指去 St. Saphorin。



一路行一路望住好大嘅日內瓦湖,好舒服,同埋見到好多好多白葡萄,間唔時有D工人係度做緊野,見我地行過就 say hi。





行了大約1個鐘,就到 St. Saphorin, 又係無乜人。



咁我地又開始火車之旅去今晚瞓覺嘅地方 Zermatt。

係 St. Saphorin 搭 5分鐘火車去番 Vevey 攞行李,跟住搭1個半小時去 Visp。去到 Visp,要等半個鐘先有火車去 Zermatt,咁我就去左火車站嘅小型 Coop 度買朱古力牛角飽(好好味!)同朱古力飲(一樣咁好味!)。



呢度好多人喺度等火車去 Zermatt,我地搭左1個鐘,下午5點半就到 Zermatt。一出火車站,就知道呢度係著名旅遊景點,因為超多人,有遊客,同埋好多電動的士係度等,應該係兜客。



我地酒店好近火車站,所以無叫酒店派 shuttle 黎接我地,就咁推住行李,行去酒店。但呢度明顯凍D,可能又係喺山區,同埋近雪山。

去酒店 check-in 攞房,放低行李,加抓毛外套,就出去行。

第一站當然係 Coop,買水、橙、飲品、雪糕,hoho!!

買完就返酒店放低 D野,跟住又出去食晚飯。

間餐廳係一間屋仔,食傳統瑞士菜,我同老公都好鍾意呢間野,人唔多,老闆娘好 nice,D野好好食。我地嗌左 Raclette 烤芝士,老闆娘親手整,仲要 unlimited refill, 配埋熱la la 嘅薯仔,我地食左3碟,老闆娘仲問我地要唔要,我地話夠了 hohoho~~~





仲有 salad,好大碟。雜肉拼盤配蕎頭酸瓜,起初我唔仲意食蕎頭同酸瓜,但試下試下,配埋咸嘅雜肉,又 ok wo。加埋 white wine,perfect。

沒有留言:

發佈留言