2011年12月22日

瑞士旅行 2011 - 第7日 Zermatt, Stellisee

琴晚係酒店玩 wifi,妟左瞓少少,所以今朝9點先起身。然後落酒店餐廳食早餐,幾闊落,坐得好舒服。





食完就出發去 Stellisee。我地一路行去吊車站,一路影相。





Zermatt 有2個吊車站,我地要去 Blauherd 果個。上雪山嘅纜車\吊車,就算有 Swiss Pass,都要畀$,不過會有 discount,總之最後要畀 23.5瑞郎 per person for return trip。



係車站買完飛,首先搭纜車,3分鐘車程就到 Sunnegga。



然後轉搭吊車,7分鐘到 Blauherd。一出車站,好凍 ar!!!



見到指示牌,就行去 Stellisee。



指示牌話15分鐘到,我地邊行邊影相,應該用左35-40 分鐘先到。



去到就搵靚位影相,玩左好耐,再坐低飲野,自備嘅。



跟住,聽到羊咩聲同噹噹聲愈黎愈近,行前D見到一群羊係山上行緊落黎,肥嘟嘟,面同腳係黑色嘅,仲有個噹噹,好鬼可愛ar~~~



我地行到好近影佢地,佢地知道有人係到,會望過黎。之後,佢地沿住條行人路行,我地跟住佢地後面,中途佢地停低食草,我地又停低。有一隻羊應該係大阿哥,見我地停低,就咩左幾聲,其他羊就讓開條路,咁我地就係佢地身邊行過去。玩完la,回程,byebye 黑面羊!



落番去巿內,已下午2時多,經過一間餐廳,外賣左2件 cake 番酒店慢慢歎。



食完又出發上雪山 Klein Matterhorn,今次去另一個吊車站。點知去到3點幾,車站職員話上到去都差唔多閂門收工,叫我地明天請早。唉,我又醒唔起有閂門時間,點算,我地聽日要走 la,book 左9點 Glacier Express 去 St. Moritz。我要上雪山 ar,唔開心!!!

跟住老公話,而家去火車站 re-book Glacier Express (re-book 唔駛$),搭最遲果班 10點離開,然後聽日搭最早班吊車 0630 去 Klein Matterhorn。

搞掂完之後,我地就係巿內行下,無乜 mood,然後 dinner,今晚食得簡單D,就早D返酒店執野瞓覺。





沒有留言:

發佈留言