2012年10月18日

瑞士旅行 2012 - Day3 Ebenalp, Appenzell, Silvaplana

好早已被屋外嘅車聲、火車聲嘈醒左,呢間房好應聲。

早餐係B&B老闆娘整,ok la,有麵包、幾塊芝士cold cut、生果、烚蛋。我主要食麵包同飲熱茶,其他嘅芝士、蛋、咖啡,我都要忍口但都食左1、2塊cold cut law。

Check out 左,放低行李係B&B,睇下錶,仲有5分鐘就有火車,即刻跑住衝向火車站,仲要係上斜。好彩離遠見到有人已企係火車站,因為呢個站係Stop on request,要喺個站度㩒制,架火車先會停。我地只係比架車早1分鐘到。

去到Ebenalp,我地由山上吊車站開始,行落去個山洞、教堂、酒店,條路係ok好行。然後由酒店另一邊行番上去吊車站,呢條路就難行少少。












之後去Appenzell度行,因時間緊迫,好快就坐低食lunch。







亦好快食完,發覺仲有3分鐘要搭火車,即趕返去Appenzell火車站,但已開走左。呢班12:38火車係搭番去B&B度攞行李,然後行去Hirschberg火車站,再搭13:10火車去Silvaplana。

等下一班嘅話,要1粒鐘,即係變左要夜晚7點幾先到Silvaplana。我地唔想咁晏,於是,我地快步帶跑,由Appenzell去番B&B攞行李,再去Hirschberg火車站。呢轉已經無力,好攰但係最後2分鐘,岩岩好趕得切上到火車。

去到Silvaplana間酒店,放低行李就係附近餐廳食dinner。食完後,冒雨快步返酒店休息。

沒有留言:

發佈留言