2012年10月30日

瑞士旅行 2012 - Day7 Grindelwald, Brienz, Zermatt

食完早餐,check out左,但暫時放低行李係B&B,然後出發去Grindelwald。

係Grindelwald周圍行,行左約1粒鐘,就去番Interlaken Ost火車站。











係火車站隔離,就係碼頭,我地係度搭船遊Brienz湖。









本來坐船頭,影完一輪相之後,愈坐愈凍,因為都幾大風。所以轉去船尾度坐,貪佢有太陽晒住,暖D。

我地坐到Brienz就落船,之後係Brienz行左一陣,就搭番火車番Interlaken,再係Interlaken行左一陣,然後番B&B攞行李,又搭火車去Zermatt。

去到Zermatt已下晏6點,係B&B放低行李,就去Coop補貨。

之後沿住大路行,行完就是但揾間餐廳dinner。

3 則留言:

  1. 我都見interlaken ost有個碼頭, 可以坐船遊湖? 錯過了, 有Swiss pass係咪免費? 每天都有嗎?
    [版主回覆11/27/2012 16:00:44]你plan緊再去Swiss?Interlaken Ost & West 2 邊都有碼頭, 係畀人遊船ge, 分別遊Lake Thun 或 Lake Brienz。而swiss pass 係免費ge, 詳情睇http://www.bls.ch/e/schifffahrt/fahrplan.php

    回覆刪除
  2. Brienz有咩睇呀?
    [版主回覆11/27/2012 16:04:00]我地趕時間, 只係沿住湖邊行左約1粒鐘,無mug特別,我地志在遊船河。不過,好似有個博物館, 但無去。

    回覆刪除
  3. 我將會在八月去瑞士, 請問可以給我你住過的B&B嗎, 瑞士的消費真的很高呢.
    你的旅遊blog資料非常豐富.
    [版主回覆05/11/2013 21:15:11]Thx for visiting my blog!!! Below B&B are for yr info:
    1) Appenzell: Haus Lydia, www.hauslydia.ch
    2) Silvaplana: Ferienhotel Julier Palace (no website, u can search trip advisor for more info)
    3) Interlaken: Arnolds Bed & Breakfast (間房好大) http://www.arnolds.ch/4582.html
    4) Zermatt: Hotel Cima Garni (no website, u can search trip advisor for more info)

    回覆刪除