2012年10月3日

瑞士旅行 2012 - 準備

9月中去左瑞士旅行,呢次旅行係幾突然嘅決定。

事緣係5月尾嘅一次朋友飯聚時,有個frd無啦啦提起去布吉旅行,搵人倍。我話no la,對布吉無乜興趣,如果去歐洲,我就去。

點知另一個frd和應都想去歐洲,突然間,攪到我真係好想好想去旅行,就咁決定左去歐洲la。

地點原本我想去意大利,但2個女仔去其實有D危險。有諗過捷克、奧地利、匈牙利......但
search完D相關旅遊blog,只係某一兩個地方值得去...最後,都係決定去Swiss。我個frd未去過,而我志在有得去旅行hea下。

呢次去Swiss駛左好少$$$。飛機搭Qatar airline,只係$7xxx每張機票,不過要係Doha轉機,同埋D時間唔係幾靚。住就係B&B。

D遊覽景點,係由個frd決定,我負責安排行程同交通時間,其實即係上SBB同Google map到search下就ok la。

出發前2日,係結婚1週年紀念,我同老公去左半島食dinner慶祝。不過,可能食得太開懷,攪到第2日胃痛同肚痾。醫生叫我呢幾日唔好食酸辣、咖啡、牛奶、凍水。我仲問佢可唔可以食芝士,佢話唔可以。OMG!去瑞士無得食芝士、飲咖啡白酒,簡直無晒樂趣。

唉!但點都要出發ga la!唯有帶埋藥、旅行用電水煲、暖水壺,就咁出發la。

沒有留言:

發佈留言