2012年10月26日

瑞士旅行 2012 - Day5 Bern, Interlaken

又係車聲做morning call!

食完早餐,就check out,一踏出酒店,就發覺落緊雪。但唔得閒影相,一黎推住行李去巴士站,二黎超凍ar。

原本諗住搭巴士去Samedan,約25分鐘,然後轉搭火車,再開始4個幾鐘嘅火車去Bern。

但今朝再check SBB sch,發覺有架巴士直去Chur,但要坐2粒幾鐘。既然未搭過長途巴,就試
下坐。

原來架巴士係先上山,跨過唔知幾多個山頭,再落番去Chur。

開頭上山部份,眼見嘅地方已經積晒雪。架巴士係雪山群中走過,風景係好靚。愈遠離St. Moritz,積雪就愈黎愈少lu。而且巴士途經嘅路線,比起火車,更近民居,係另一種欣賞瑞士風光嘅方法。不過,長途巴唔似火車咁,要忍受中途無得去洗手間law。

去到Chur,轉搭火車去Bern。

到Bern嘅時候,已下午1點幾,好肚餓,但又覺得好唔舒服、好似想嘔、好焗促搵間餐廳坐低左,求其嗌左個意粉,但食左幾啖就無食,一黎碟野係辣ge,二黎食唔落。

坐左一陣,之後係Coop度買左個麵包,又食得落wo,食完仲有番D精神。我懷疑可能係餓過頭,而且本身個胃已經唔係咁好,一黎就食辣意粉,所以食唔落。

精神番就攞相機出黎周圍影相,但發覺Bern呢度超多人、超多遊客。







周圍行嘅時候,個鼻無la la流鼻水,搵紙巾抹完先知係流鼻血,仲要keep住流,過左成5分鐘先止到血。唉...好明顯之前係St. Moritz太凍,D冷風傷到個鼻

係Bern行左一陣,就搭火車去Interlaken。其實,Bern無乜好睇,又多人,真係到此一遊已經夠喇。

到左Interlaken,就推住行李去搵今晚住嘅B&B,搵左好耐先搵到。呢間房係呢個trip最大、最唔嘈嘅一間,但離火車站係最遠。

放低行李,就快步去Coop度買水、飲品、麵包、蛋糕傍身,因為唔想之後再捱餓,又攪到唔舒服。

之後是但搵間餐廳,食完就返B&B lu。

3 則留言:

  1. 我都無去bern, 我覺得大城市無咩好睇, 反而喜歡小鎮.
    [版主回覆11/27/2012 16:12:46]agree, 只係火車路線上會經過Bern, 先停低行下。

    回覆刪除
  2. 點解九月都會下雪既?
    [版主回覆11/27/2012 16:14:12]只係St. Moritz, 因為St. Moritz位處高地, 比較凍。

    回覆刪除
  3. 請問你係interlaken住邊間B&B,可否介紹?
    [版主回覆11/27/2012 16:22:03]請睇 http://www.arnolds.ch/4498.html
    呢間幾好,如唔介意同火車站遠D之外。佢個網頁話由火車站行10-15mins係唔得ga. 我地要用30-35mins先到。但其實有bus去東西2個站。

    回覆刪除