2013年1月17日

馬爾代夫旅行 2012 - Day4 Anantara Kihavah Villas (Part1)

瞓醒就行出去食早餐。今朝唔敢再食得太多,同埋唔飲咖啡,要左杯熱朱古力,好味
食完就周圍行、影下相,就返房。










Housekeeper又係度執緊房,我地又係terrace度hea。




Housekeeper走左之後,老公話眼瞓,要瞓陣覺。我就同間房係度影相。


























個令鐘後,老公瞓醒,我地就換泳衣去浮潛lu。

今次個面罩ok la,咁我地就係房對出嘅海面度snorkeling。


其實房對出好淺水,行都好遠都只係浸到腰位。不過,幾乎無珊瑚可以睇到,有嘅都係D白化左,唔靚ga。


魚就好少,反而企番係terrace望落海度,仲見得多過浮潛。


有D失望lor,記得幾年前係浮羅交怡出海浮潛,一own個頭落水,就已經見到超多不同類型嘅魚、超多色彩繽紛嘅珊瑚la。我expect係Maldives任何地方,就算唔出海,都應該靚過Langkawi


之前villa host都話過畀我地聽,浮潛最好嘅位置係dive centre至spa centre果度。不過,唔想又失望,都無特登出去果邊。


玩左無耐,就上番房,係個泳池度再玩過。


沒有留言:

發佈留言