2013年1月22日

馬爾代夫旅行 2012 - Day6 Anantara Kihavah Villas, Male

今日係最後一日la。

本身check out time好似係正午12點,而飛機番HK最快係夜晚10點幾,新航係11點幾。

所以離開resort後,中間就會有大把時間唔知做乜好。通常第一次去馬爾代夫玩嘅,會善用呢段空檔去馬里觀光。呢樣野resort可以安排埋。

但出發前,我見人地D blog,對馬里嘅評價都係普通。而且我地又懶,費時又周圍行,所以我
地同resort request late check out。

HK個agent叫我可以係最後一日先做spa,開頭我有d猶疑,驚book last day 先做spa,如果resort安排唔到我地late check out,兼安排唔到seaplane番Male,咁咪大wok。

由第1日去到resort,已經問villa host可唔可以late check out,佢好standard咁答話視乎當天客房緊唔緊張。

Ok,佢咁答我,咁我地就無再問。過多2日,我同villa host講話book last day做massage。佢問我想book幾點,我話下晏1點,做個半鐘。同時,再問佢咁可唔可以late check out,然後安排埋seaplane番Male。佢話幫我問下,再答覆我。

過左1日,佢話resort安排到late check out到下晏4點半,seaplane安排左5點,massage book 左1點。

實在太好la,咁可以係resort hea多陣

今日活動無乜特別。不過,係食早餐嘅時候,d staff 知我地今日last day,係咁同我地傾偈,臨走仲表現得依依不捨。

見仲早,再周圍行下。













返房開始執行李。等到12:45,call架buggy車我去spa centre。老公唔仲意做massage,佢就留係房hea。

去到spa centre reception,先揀做邊種massage,再填簡單問卷,寫下自己身體邊度特別攰、選擇力度之類,就帶我入去其中一間水中獨立屋。





個按摩師先叫我沖涼。沖完涼就開始按摩la,面向下嘅時候,地板係玻璃,可以畀你見到d魚游黎游去,而且呢度d魚真係多d ga。

所以,間唔時望下d魚,或者閉目養神,好舒服lei。好快就過左90分鐘,出返去reception,佢畀左杯凍嘅茶我。但同時間,個staff又叫我填evaluation form。

係我想好好享受杯茶嘅時候(如果係番間房、對住大海個環境度歎茶,就會更好law),要填張咁嘅野,好鬼掃興law。

走嘅時候,又落雨,叫個staff call buggy車我返房。

返到房,又再沖涼,然後執埋d行李。

等到4點,就先將行李擺係房門口。

過左一陣,housekeeper入黎執房。又過左無耐,villa host黎接我地去reception check out。

Check out 完,畀埋食飯、活動嘅$,佢叫我地過對面嘅library坐低等。



之後,見到多4 pairs couples又係呢個時間check out。

等左20分鐘,就起行去碼頭,搭快艇去海中心浮台。

呢個時候,CEO同另一個唔知乜水,又黎同我地話別。

等我地上晒艇,一路去到浮台,擰番轉頭見到CEO同其他7、8個staff,企晒係碼頭邊,不停咁揮手送別,直至所有人上晒seaplane。好好嘅服務態度!

返到馬里機場,已經6點。之後同個staff講,我地想去返Traders Hotel度dinner,因為唔想坐係個又多人兼吸煙(無論遊客同本地人)、又熱又無冷氣、又殘舊個機場等check in。因為去Traders Hotel要再安排坐快艇,個staff suggest 我地去Hulhule Island Hotel,間野搭酒店shuttle,幾分鐘就到。咁我地梗係ok la,近d方便d。

我地將d行李存放左係機場,每件US$5。個staff同我地一齊等,2分鐘後已經有shuttle la。

間酒店好大,但好舊,d員工話食野可以去地下間cafe或4樓間餐廳。去4樓睇下,發覺食bbq,完全無興趣。去返地下間cafe,見有好多野食揀,就坐低左。

無乜胃口,叫左一個意粉、一個pizza,但係唔好食law,唉,填飽肚就算la,因為我地諗住一上機就瞓覺,唔食飛機餐。隔離幾枱坐晒班麻甩佬係度煲煙吹水,好嘈。





食完坐係lobby等,去埋個洗手間,比起Traders Hotel好污糟。個令鐘後,等到8點半,差d瞓著,就搭番shuttle去機場check in。

攞番行李,過關,機場侯機室係超多人。

又個令鐘後,終於上機la,瞓覺。

1 則留言:

  1. 真係好靚,度蜜月真係一流!
    [版主回覆04/06/2013 18:37:17]係呀,但荷包真係輕左好多lei !

    回覆刪除