2013年1月29日

馬爾代夫旅行 2012 - 後話

如果再有下次,我一定唔會揀要轉機先到Male,同一定唔㨂坐水上飛機先到嘅resort。

如果真係咁嘅話,就唔駛係度呆等轉機,唔駛夜媽媽先到埗,唔駛半夜先瞓覺,唔駛瞓3、4粒鐘就要起身,唔駛係唔夠瞓情況下又呆等seaplane,唔駛係好攰情況下又熱又逼又嘈咁坐seaplane,唔駛係Male度kill time呆等搭機番HK。

因為我地係想relax去旅行,而唔係要轉幾次機、幾次艇,尤其係要半夜到埗同半夜轉機,簡直攰死

頭尾都要咁舟車勞頓,歎嘅只係中間果3、4日,其實即係無乜點真正休息過。

不過,唔去過,真係唔知。應該都係年紀大、機器壞

依家HK有直航去Male,d時間靚好多。同埋只要搭快艇就到嘅resort,可以唔駛係Male過一晚,直去resort度休息。咁樣,對我地黎講,係舒服好多!

原本,係決定去Maldives之前,我ge dream destination 係Tahiti。但淨係搭飛機,已經起碼要20個令鐘,果時個心已1516,唔知自己頂唔頂得順咁長ge機程,就諗住先去Maldives體驗下。哈,結果呢次旅行已經反映左出黎,我地係無咁大ge能耐,搭超長程機去Tahiti天堂。唉!

另外,當離開resort、而又未夠鐘搭飛機,但又唔想周圍行Male,如果resort安排到一個又近機場、又舒適乾淨嘅地方畀我地kill time,咁就perfect la。

我係其他blog見到,Conrad個seaplane VIP lounge係超大超靚,仲可以畀你留低休息,兼有晚餐供應,舒舒服服咁等到去機場。

不過,要另外畀$。但我地寧願畀$,好過周圍盪。

我地間resort就無咁ge安排,佢地個lounge係下晏5點就收工la,而且個lounge嘅面積只係比起Traders Hotel間房大少少,同Conrad果個係無得比law。

講番resort,除左係房附近無乜珊瑚同魚之外(唔計另畀$出海),呢間resort都ok,間房係超大超靚超舒服。

D staff係超nice,同願意幫你解決任何問題。亦因為咁,佢地好仲意係你用餐嘅時候,成日走過黎同你傾偈,Manzaru 意大利餐廳同水底餐廳就好d,走過黎嘅frequency少d。

餐廳嘅食物水準好好,有多國菜式選擇,尤其係Manzaru 意大利餐廳,超好食

沒有留言:

發佈留言