2013年1月17日

馬爾代夫旅行 2012 - Day4 Anantara Kihavah Villas (Part2)

(我要將 day4 分 2 parts,yahoo blog 先唔會delete我ge post law)

之後,就食左D係HK帶黎嘅零食。因為我同老公lunch係可以食個麵包就ok,一黎慳$,二黎我地真係食唔到咁多餐。


食完又係terrace度hea,我就曬太陽,老公上網。



到左4點令,我地又出去resort度周圍行、周圍影相,因為今日太好天la,超曬超熱。









我地見有D住客會借架單車踩,但其實resort可以踩嘅地方唔多。如果要黎代步,咁我地又覺得resort地方又唔係好大,慢慢行當散步;就算唔想行,可以call buggy。不過,呢個係我地睇法jei。

影完返房休息一陣,到左7點度,就等buggy黎車我地去main pool旁嘅Manzaru Italian restaurant dinner,因為一早book左枱同約左villa host黎接我地。

晩上main pool 底會有一點點五顏六色嘅燈光,好靚呢。我地就揀左池邊嘅枱黎坐。

我地叫左1個risotto、1個main dish、1個pizza、2杯mocktail。











呢度每碟份量都幾多,我地食晒,係超飽。但非常好味,而且埋單只係US$130左右。比起第一晚嘅lobster bbq buffet係好食兼平好多law!

歎完就行去reception,問下有無得唱散d美金,佢地真係有得唱,咁就唱左好多1、5、10蚊,因為係HK好難有咁多同咁細ge銀碼,真好!而且好難得個staff識講廣東話,佢話係Macau過黎training。

之後叫佢幫我地call buggy車我地返房。

沒有留言:

發佈留言