2013年1月18日

馬爾代夫旅行 2012 - Day5 Anantara Kihavah Villas

今日嘅活動同琴日差唔多。

瞓醒食早餐,Plates果度D員工已認得我地,同記得我地仲意坐邊、飲咩、睇咩報紙。

食完係沙灘行返房,見到有3、4條baby shark係淺灘度。即刻攞相機,再慢慢行埋去影相。但佢地feel到有人,就即刻游走左lu

老公又瞓左個令鐘晏覺,我又係度hea。









天開始落雨,落左2個鐘度,就停左。我地又出去resort周圍影相。



我地無join resort其他活動。因為老公隻耳之前有D事,醫生叫佢唔好diving,snorkeling都可以,但要戴耳塞。所以diving就一定唔玩,咁deep water snorkeling,就係我話唔好,始終怕佢耳仔有事(淺水好似安全d)。有d活動係free嘅,好似cooking class,yoga class,我地又無乜興趣。

個天有D陰,影左無耐,就返房lu。















Hea度7點,villa host黎接我地去水底餐廳dinner,呢個係HK book package時,已經book埋同畀埋$。

去到門口,先畀左杯welcome drink,係唔知咩味嘅藍色飲品。

之後坐低,喺一個唔係好大嘅圓形地方,全部都係落地大玻璃,玻璃後面就係好多好多魚、鮮豔嘅珊瑚、同其他不知名嘅海洋生物。D枱就主要沿住玻璃咁擺。















佢呢度得1個set menu,只有appetizer、main dish、同dessert,而每類有2種款式可以揀。另外,畀多大約HK$ 2百令蚊,餐廳會將每樣食物配搭唔同嘅餐酒。


我地無嗌呢個wine pairing,因為我唔係好想一餐飯溝咁多酒飲。

每張枱上面都有一本書,係有好靚嘅插圖、講解Maldives常見嘅海洋生物。

坐左一陣,睇下個海底,真係好靚。果然畀$睇,係睇得多D野,始終D珊瑚係餐廳特登移植係玻璃後面,再吸引到D魚黎,個畫面先會咁豐富。

呢餐D野食都好好味,畀咁貴,有咁嘅環境,都值ge。

走嘅時候,天又落雨。叫個waiter call buggy,車我地返房。

返到房,見到浴缸放左個心形花辨泡泡浴,好靚



其實係housekeeper知道我地今晚係last night,聽日走la,所以整個咁嘅surprise畀我地。

1 則留言:

  1. 請問水底餐廳有冇lunch食呢?同埋如果食lunch 同dinner 要幾錢呢?
    [wing sze回覆04/26/2013 08:28:31]Thx!
    [版主回覆04/25/2013 16:59:08]我係連埋成個package 經HK agent book,lunch 係每人HK$1350,dinner 係 HK$1650,不包酒水(但去到嘅時候,餐廳話個dinner包每人2杯soft drinks/fruit juice)。每間agent offer個價錢都會有些微差別ga。

    回覆刪除